Underbart med sol!

Denna morgon började ju som sagt med sovmorgon vilket var sjukt skönt!
Dagens första lektion var idrott, då blev de en promenad med Frida och Matilda till sunnanå, eftersom foten inte pallar att vara med och göra för mkt.
Sen vart de lunch, äcklig mat.
Sen träffade jag fina My och Melissa, så Melissa satt med mig på svenska och hjälpte mig lite med min debattartikel som skulle vara klar idag, och de gick finfint!
Sen när vi slutade for jag hem, gick till finaste Karro, och vi skulle gå till pizzan för att käka, men de blev ett stopp påvägen, vi gick in på Ursviksskolan och hälsade på gamla lärare som vi hade i 9:an, riktigt roligt faktiskt!
Sen blev de vidare mot pizzan för att käka, vi delade en pizza, och gud så sjukt gott de var!
Blev ju en promenad på köpet också, ca 4km, inte illa pinkat :)
Nu blir de att städa upp lite i mitt rum, sen röra jag mig vidare mot Karro för att troligtvis spendera kvällen med henne och Josse, sen blir de väl kanske att träffa Oscar en stund också! Vi får helt enkelt se vad kvällen bjuder på!
Men vi brukar alltid ha sjukt kul iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback