Umeå levererar

Gårdagen var helt underbar, kommer aldrig glömma den kvällen alltså!
Åkte dit me Håkan på morgonen och vi for på " bilutställningen " med ola lisa carro törne osv. Sen vart de en sväng på biltema bara för att fördriva lite tid. Sen blev de att fara på mariehem och käka pizza, så sjukt gott. Sen blev de biltema en sväng till bara för att fördriva lite mer tid. Sen for vi inåt mot stan en sväng. Sen for Håkan och Törne hem så jag blev lämnad i Umeå. Nej skoja, men hem for dom faktiskt, men gick å mötte Tim utan för olles för där satt han Tim å Emanuel och drack öl, vi blev där ett tag satt å snacka å bara hade de allmänt trevligt! Sen vart de att fara å hitta nå ställe dom kunde käka på, sen blev de några varv runt Umeå. Sen in på olles igen för att fördriva lite tid. Vid 7 halv 8 någongång började vi rulla mot Burträsk, för att fara förbi Filip en sväng. Och sen for vi in till stan å snurra osv. Sen vid halv 12 kanske, släppa dom av mig i Ursviken, men fick hämtning av en annan kompis och drog in till stan igen. Där jag träffade Arvid och satt å snacka ett tag. Och sen började vi rulla hem igen, så sjukt skönt de var att lägga sig i sin egen säng!
Helt underbar kväll! Har inte mått sådär bra på jag vet inte hur länge!
Tyvärr enda bilden jag hitta sen igår kväll.
Dock snodd av tim, sry :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback