Kan inte annat än vara lycklig

Denna kväll har spenderats med finaste karro, vid 5 tog vi bussen in till stan och gick och käkade på Tatung, och fyfan va gott de var! Och så sjukt mysigt att bara sitta och prata och ha de allämnt bra.
Sen träffade vi Tony en stund efter vi hade käkat. Och vid 7 tog vi bussen hem igen, väl hemma låg vi bara och degade, sen kom Robin och vi bara satt och tog de lungt. Sen kom även Mange förbi en stund och var social. 
Och sen vandrade vi hem till mig, och jag bytte kläder och hämtade bollen, sen gick vi vidare mot skolan för att lira några rundor basket.
Och nu ska jag strax gå och lägga mig eftersom jag ska vara på vårdcentralen kvart över 8 imorgon för att kolla upp min fot som bara blir värre och värre hela tiden.
Underbart gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback