Du ska inte få förstöra mitt liv

Denna skoldag har rullat på precis som alla andra, hade sovmorgon till 10 SKÖNT! Sen hade vi bara en lektion sen hade vi hål i 2 och en halv timme, vilket inte var lika kul. Men då vart de iallafall en sväng in till stan med My,Robin och Nicke. Sen satt vi bara på skolan och pratade om allt mellan himmel och jord.
Och gud vilket underbart väder de är ute nu, nu kan man verkligen säga att sommaren är nära. Och jag längtar så sjukt äckligt jävla mycket. Alla mina och Malins planer, allt kul vi har tänkt göra i sommar, fick ett sms igår där de stod " Ja fyfan va kul vi kommer ha! Inte varje sommar lillasyster fyller 18!! <3 " Kan inte annat än att bli glad av smset. Så nu taggar vi sommar och sol!
Och vad denna kväll kommer bestå av återstår fortfarande att se, beror helt och hållet på om jag orkar röra mig ut eller inte, men de tror jag nog! Så vi får väl se! :)
JAG ÄLSKAR DIG BIGSIS!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback