Storstädning

Gick upp kl5 imorse, gick då och åt frukost och gjorde mig klar.
Kände mig som en zoombie, tur Per också var vaken så han kunde få mig att skynda lite iallafall.
Vid halv 6 började vi rulla in mot stan. Ungefär 06.05 släppte han av mig utan för Alimak och jag började min vandring in till stan, och eftersom jag har så sjukt mycket skavsår på båda mina fötter så gick jag inte så jätte fort.
Var väl på bussstation vid 20i7 eller något sånt. Bussen gick iallafall 06.50. Så var hemma strax efter 7.
Sen dess har jag varit i full gång.
Har hunnit slänga in en tvätt, har renbäddat, har dammtorkat, och dammsugit och torkat golvet.
Nu ska jag strax gå ner och hänga den första maskinen, och sen slänga in en ny.
Och efter de ska jag försöka mig på att skriva min svenska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback