Never look back

Sitter nu här och känner mig lite halvstressad.
Vaknade halv 6 imorse av älsklingen väckare, gick då upp och åt frukost med honom, vid 6 for han och då gick jag upp och la mig igen, hade bara tänkt sova en liten stund eftersom jag måste packa och allt idag eftersom de aldrig blev gjort igår.  Men jag vaknade för bara en lite stund sen, och kände paniken.
Ska vara i stan kring 1 ungefär, och här sitter jag oklädd med opackad väska, och allt känns bara KAOS.
Och ikväll blir de kanske att fara ut och fiska med pojkarna, beror helt på väder och när vi kommer hem osv.
Annars blir de nog bara en myskväll, eftersom jag gissar på att vi ska upp ganska tidigt imorrn och börja röra oss in mot stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback