Lyckligare än såhär går de inte att bli

Gårkvällen spenderades med fina människor. Började med käk, och städade rum.
Sen drog vi oss på konsum för att köpa massa gotte till kvällen. Sen for vi och hämtade ved för att fara och grilla. Hann även med att köpa glass av glassbilen. Och sen vart de mycket skratt och babbel när vi väl satt samlade runt grillringen. Och när man kom hem luktade man grillrök i sinne. Men kul var de iallafall :)
Bilder från igår. Snodda av karro!
Och denna kväll kommer nog bestå av att packa och bara ta de lungt.
Ska packa för en helg hos Älsklingen, och jag vet inte riktigt hur vi ska göra än, antingen blir de att styra kosan mot Bastuträsk på lördag, eller så blir de att stanna kvar i Byske på fest. Men ingen är ännu bestämt. Så vi får väl se vad som riktigt händer i helgen. Måste försöka prata med pojken min så jag vet vad jag ska ha med mig osv. Blir nog även att träffa Karro en stund sen också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback