Young, Wild & Free

Gårkvällen blev helt okej faktiskt.
For först med mammi&pappi till bergsbyn och käkade pizza, sen fick jag skjuts in till stan, gick då och hälsade på finaste Nicke en stund. Sen träffade jag Simon och umgicks med han ett tag, vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. En riktigt trevlig pratstund!
Sen låg jag och såg serier hela kvällen och natten.
 
Vaknade vid 9 idag, och kände mig faktiskt hyfsat trött trots att jag inte alls sovit många timmar inatt.
Har iallafall hunnit hänga upp lite tvätt och hett in en ny omgång i maskinen. Känns skönt!
Nu blir de att bara ta de lungt ett tag. 
För att om ett tag fara in till stan och göra några faser, och sen halv2 har jag körlektion igen. Önska mig lycka till! :]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback