Underbara dag

Denna skoldag bestod av att städa ur klassrummet och skåpen sen fick vi sluta.
Då blev de lite häng i cafeterian med några från klassen + Malin.
Sen rörde jag och Malin oss in mot stan för att kolla lite grejer osv inför hennes student också så.
Sen gick vi till körskolan för att kolla om de fanns några lediga körlektioner och de gjorde de, tack och lov! Så nu har jag bokat 4st! Känns gode skönt!
Hann även med att sitta där och göra lite teori.
Sen ringde Karro och då följde jag hon Oscar och Fredde upp på erikslid för att dom skulle käka pizza.
Sen for jag in och mötte upp Malin igen och vi gick runt och kollade lite till, innan vi gick på Ica och köpte mat.
Sen gick vi ner och ställde oss i parken och väntade på att balen skulle börja. Och oj så sjukt fina dom flesta var!
Lägger in bilder senare när jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback