Midsommar

Denna dag började lungt, umgåts med familjen och bara varit. Så sjukt sällan man umgås med dom, så de blir alltid någon speceillt när man väl gör de, egentligen förstår jag inte riktigt varför man inte gör de lite oftare?
Hm.. kanske får ta och bli lite ändring på de från och med nu, skulle inte sitta helt fel faktiskt!
Hade ju som tänkt ha en lugn hemmakväll med familjen och bara packa för imorgon osv.
Har jag packat klart än? Svar: Nej jag har ju inte de...
 
Efter den goda middagen som serverades, så hoppade jag in i duschen och satt sedan och filosorerade, eftersom jag ansåg att jag inte hade speceiellt brottom med tanke på att jag bara hade tänkt vara hemma ikväll.
Men fick ett samtal av Simon som tyckte att jag skulle komma in till stan och umgås med honom och Krille. Och såklart blev jag taggad och snörde på mig nå kläder och drog.
Vi har väl egentligen inte gjort allt för mkt, började kvällen nere vid älven där vi bara satt och pratade om allt möjligt, sen styrde vi stegen hem mot Simon för att sitta där ett tag och bara vara.
Sen gick vi iväg och skulle köpa lite grejs på Ica, men såklart så hade ju dom stängt för länge sedan, så påvägen tillbaka till Simon var de någon som fick en snille ide, att vi skulle gå in på stadshotellet och kolla läget, så de gjorde vi ju. Och där vart vi nästan resten av kvällen, blev surr i massor, och tv-tittande, och lite ÖL!
Så att sammanfatta min dag och kväll, så har den varit helt otroligt jävla bra!
Aldrig varit lyckligare än så här i hela mitt liv!!
 
Och nu kommer jag gå och lägga mig framför tv:n en stund, för att på ett tag vika in årorna för att orka med morgondagen äventyr med världens finaste vänner! ♥
Är så sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback