Lever livet

Körningen gick faktiskt riktigt bra igår, mycket bättre än i tisdags iallafall!
Hursom, efter körningen for jag upp på solbacken med mammi och pappi för att inhandla lite mat osv som ska med imorgon! Sen for jag in till stan och gick en runda på stan med Tony för att han skulle köpa nya badbyxor. Sen for vi upp på solbacken och handlade lite som han skulle ha med sig. Efter de rullade vi hem mot mig för att jag skulle käka. Sen blev de mjukglass i bergsbyn. Och när vi kom hem där ifrån fick vi sällskap av finaste Per&Emma, då blev de lite yatzy spelande, sen drog vi iväg och grillade en stund på min hemligaplats! Sen lira vi några rundor basket!
Hann även med att träffa brudarna ett tag igår kväll innan jag vek in årorna för att inse att de är en ny dag idag!

Denna dag har bestått av att övningsköra en massa med pappa på morgonen.
Efter de bar de av till Kåge för att fika osv.
Vi har även hunnit vara förbi i Bonnstan för att kolla in läget där, och där hände de inte allt för mycket. Så nu blir de väl att börja packa osv, så att man inte glömma någonting till imorgon.
Är så sjukt taggad så att de inte går dit en till! Kommer bli KUNG! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback