Jag vet vad jag vill

Denna dag har bestått av häng med fina Malin.
Vi gick först en runda förbi Ursviksskolan och träffade på några gamla lärare vi haft, och pratade gamla minnen från högstadietiden.
Sen gick vi hem till mig och hämtade pengar och sånt, sen gick vi hem till henne för att hon skulle packa osv.
Sen satte vi oss på bussen och for in till stan, och gick en runda, köpte ett linne på cubus på rean.
Sen gick vi och satte oss på Kitchen och fikade med Lovisa. Fyfan vad jag saknat den bruden alltså.
Och nu har jag landat på hemmaplan igen, gjorde jag för ett tag sen.
Har hunnit sitta ute och käka middag och pratat med mamma osv!
Och nu återstår de att se vad som händer ikväll riktigt! =)
Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback