I can not explain in words

De är helt otroligt, jag kan inte ens förstå de själv.
Trodde att allt skulle falla samman igen pågrund av att vi träffades, men de var nästan helt tvärtom, av att se dig glad och att se dig skratta å må bra, de får mig att må bra.
För trots allt som hänt så finns jag alltid här. Kommer alltid bry mig om dig.
Och för mig kommer du alltid vara den finaste i hela världen.
Jag har sagt de förr och jag säger de igen, du kommer alltid finnas i mitt hjärta, och jag kommer alltid älska dig på ett eller annat sätt.

Är även glad för allt du har fått mig att inse är viktigt, du har fått mig att se på livet i ett helt annat perspektiv än vad jag gjorde förut, och jag är så sjukt glad över det.
Att jag har lärt mig att uppskatta saker som verkligen betyder något för mig. Att jag inte hela tiden ska bry mig om alla andra runt omkring mig, utan att jag måste bry mig om mig själv också för att kunna må bra.

Och nu mår jag bättre än aldrig förr. Har nog aldrig känns sånt glädje som jag gör nu.
Uppskattar allt, de kan vara allt från en lite sak till en jätte stor.
Allt har blivit som nytt, känns som om jag lever i en helt annan värld än vad jag gjorde förut.

Tack för allt!
Du är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback