Fredag

Denna dag började ju som sagt med sovmorgon till 10 över 10, och nej jag försov mig faktiskt inte!
Första lektionen av brännboll mot den andra klassen, och så klart vann vi, men bara med 2 poäng(a)
På svenskan idag fick vi veta hur de gått på nationella och vad vi hade för betyg, och tro de eller ej, men jag fick VG på nationella, och även VG i slutbetyg! De gjorde min dag!
När vi slutade vandrade jag och Malin till solariumet för att hon skulle sola, så att hon är brun på studenten.
Sen vandrade vi vidare mot Karra för att köpa snus och sånt. Sen gick vi till ica för att jag skulle köpa cola och chips till kvällen.
Och ikväll blir de hemma myskväll. Och imorgon far jag till Boliden för att tillbringa resten av helgen hos världens finaste farfar! ♥
Så nu ska jag städa upp i mitt rum innan maten är klar, sen ska jag även packa, och hinna springa in i duschen!
Känner att detta kommer bli en toppen kväll & även en toppen helg förövrigt också! :)
Loveu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback