Gårkvällen var bäst

Gårkvällen spenderades ute i Renholmen i Tobbe och Jimmys stuga, med dom och Arvid och Tony!
Först satt vi ba å dunka musik och prata osv. Och senare på kvällen gick vi ner till Sandviken för ett dopp, alla bada förutom Tony som fega ur, jävla pussy! Sen vart de ännu mer prat och skratt.
Vi la oss väl kanske vid 5 imorse någongång?
Och vaknade vid typ halv ett trött som ett jävla as. Så idag har vi bara suttit och pratat sen vi vaknade och tills vi for därifrån. Så sen jag kom hem vid 4 har jag bara slappat, för att min skalle inte har velat sammarbeta efter för lite få timmars sömn, eftersom jag nästan va uppe ett dygn.
 
Vad denna kväll erbjuder återstår fortfarande att se.
Kanske blir att dra och se någon film me brudarna sen, annars ska jag ba ligga hemma och slappa hela kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback