Världens bästa helg med finaste folket

Kommer nu en sumering av helgens äventyr!
Fredag: Först skola som vanligt. När vi slutade fick jag och Janina hämtning av Per och Thomas på skolan, och då for vi in till stan och gick runt ett tag, först kolla vi om nya byxor te Per, sen vart de en sväng förbi arbetsförmedlingen. Vi hann även med en sväng förbi akuten också. Och sen blev de hem till Thomas och hämta xbox:et. Och sen började vi rulla mot Renholmen. Senare på kvällen for jag, Per och Thomas till Pite och hälsade på Frida. Blev massa prat och skratt. Vid 9-10 nångång rullade vi hemåt igen. Väl hemma vart de film tittande.
Lördag: Vakande tidigare än fan själv. Såg serier och myste med Finaste hela dagen. Vid middags tid kom Thomas och då vart de xbox spelande och massa skratt. Efter maten blev de ännu mer xbox spelande. Och vid 8-halv9 någon gång rörde vi oss in mot Byske för att köpa Cola. Sen vart de några varv runt Byske i brist på annat. Sen försökte dom virra bort mig i skogen, bland en jävla massa skogsvägar, och JA dom lyckades, jag hade ingen aning om hur fan vi kom ut igen om jag ska vara ärlig. Så när vi väl va ute från skogen for vi hem till Per igen och satte oss i soffan framför tv:n och försökte komma på något vi kunde göra. De slutade med att vi gick och drog på oss täckbyxor och varme kläder och tog maddrasserna och for iväg och åkte. Vi va ute säkert 2-3 timmar. Mycket skratt och skrik vart de, men kul var de också! Och när vi for hem vid tio i 1 nån gång var vi sjukt blöta alla 3. Väl hemma vart de att vissa och prata om allt möjligt, men Per och Thomas pratade mest om älg-jakt osv.. Så jag somna nästan i Älsklingen knä :$ Sen vid 2 någonting for Thomas hem och vi gick å la oss.
Söndag: Vaknade vid 10 kanske. Då gick vi upp nästan direkt, och då gick vi å la oss i soffan framför tv:n och myste. Och där vart vi ett bra tag, båda va trötta och bara allmänt lata. Vid 1 gick vi iallafall upp och åt typ frukost eller vad man nu ska kalla de. Sen vid två tog jag bussen hem mot stan, och mötte mamma och pappa i stan och då blev de en tripp upp på solbacken. Så nu är min medicin uthämtad. Känner inte taggen men vafan.. (Ska ba ta den i tre dagar.)
Och nu restan av dagen/kvällen kommer de nog inte alls hända mkt, ska väl kanske försöka ta tag i att städa mitt rum om jag orkar, annars blir de bara en slapp kväll.
Pojkarna lekte lite med webben... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback