Stan idag osv

Vakande för drygt en 30min sen, då jag krigade mig upp ur sängen direkt väckaren ringde och gick ner och satta mig vid ett dukat frukost bort och käkade, vart dock bara en macka sen börja jag må illa. Och till min stora förvåning hade mamma hett in en omgång tvätt i maskinen åt mig, så har hunnit hänga de och startat en ny.
Och nu blir de nog gå och tvätta håret sen klä sig och göra mig klar, för ska ta halv 12 bussen te stan, och då blir de arbetsförmedlingen, sen hem igen tror jag, känns rätt värt att fara in te stan för de, men lovade Per igår att jag skulle göra honom sällskap så!  Har endå inte så mkt bättre för mig! =)
Saknar dig älskade finaste underbaraste storasyster! ♥
( Kvallan på bilden... )

Kommentarer
Malin säger:

<33<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-01-09 | 14:20:53
Bloggadress: http://wiklundmalin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback