LoveLoveLove

Har inte kunnat blogga på hela helgen eftersom jag har varit hos älsklingen.
Men helgen har varit hur bra som helst,
fredagen började med en impuls resa till pite med Per, Thomas, Jonte och Danne, där hämtade vi Frida, och sen blev de äventyr i mängder, först blev de käk på Sunes tror jag (A) sen vart de ut och sladda en hel massa, och massa puttande loss från snödrivor och liknande.
Och på lördagen for jag och finaste till stan för att tillbringa natten hos mig.
Och vi bowlade även med Janina, Jennie, Emma, Sofie, Stina, Per och Kim.
Så de har varit en super helg för min del!
Jag klagar verkligen inte på livet.
Och just nu sitter jag hos Janina, och vi ska städa och fixa lite till imorrn, och planerar lite smått inför helgens planer som vi har suttit och pratat om hela dagen, och tänkt ut vad vi ska göra, och vart och med vilka osv...
och de låter som att de kommer bli en toppen helg även denna gång!
Har världens finaste vänner, och påtal om sånt, så har jag även världens finaste och underbaraste pojke! <3
Fick bli en bild i repris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback