Livet rullar på precis som de ska

Sitter nu och dunkar musik och känner mig hur duktig som helst, har städat hela rummet!
Dammsugit, vikt alla kläder i lådorna, städat undan i båda garderoberna, städat undan på alla hyllor, så nu är de kliniskt rent i mitt rum, blir typ rädd.. har inte sett de såhär städat på jag vet inte alls hur länge... men fint blev de iallfall!
Så nu är de bara packningen kvar! Ska packa idrottskläder till imorrn, ska då ge mig ut i skidspåret, vilket kommer sluta med katastrof! Sen efter skolan låter de som att de blir stan me fin tjejorna en stund för att vänta på att älsklingen ska sluta jobba, och när han slutar bär de av hem till han, för att tillbringa natten och morgonen/förmiddagen där, sen rullar vi hemåt mot mig! =)
Och sen på lördakväll vankas de bowling me finfolket! 
Och sönda jobb för min del...
Känns som om de här kommer bli en toppen helg! <3


Min kärlek till dig går inte beskriva! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback