I wish everything was perfect

Sitter och dunkar musik som vanligt, känner att de börjar vara standard.. hehe
har iallafall stoppat in en tvätt i maskinen för ett tag sen, känner mig duktig! nej men alla kläder är typ i tvätten och eftersom skolan snart börjar så kände jag att de var dags att styra upp de där med den överfulla tvättkorgen!
känner även att jag sov alldeles för få timmar inatt, märktes inget när jag vakna eller så, men nu när jag har varit vaken ett tag börjar jag inse hur jävla trött jag egentligen är, skulle säkert kunna somna här och nu om inte musiken var på högstavolym!
Prata i telefon till halv5 va kanske inte så bra trottsallt.. men aja, va en jävligt trevlig pratstund, men en väldigt fin person! ♥
random bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback