bara älskar början av de här året!

Har varit och simmat med finaste Malin idag, hurtbullar! nej men nytt år, och då måste man ju faktiskt ändra lite på sina rutiner och vanor, så de kändes riktigt bra att röra på sig faktiskt! :)
sen gjorde vi Arvid och Per sällskap på dallas när dom sku käka,
sen drog även jag hem för att käka lite, hungrig som ett cp när jag väl satt vid köksbordet, och mätt som ett cp vart jag när jag väl hade ätit klart!
Och nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att grabbarna ska anlända hit för lite filmtittande och annat kul!
Känner att de här året började förjävla bra, och hoppas de fortsätter vara bra också! ♥
måste bara säga att jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback