Skulle aldrig klara mig utan dig.

Har nu landat hemma efter en helt underbar helg i Renholmen/Byske.
Hela helgen har bestått av impuls händelser.
Men bättre folk än dom får man fan leta efter, ni är underbara allihopa!

Och denna kväll kommer spenderas här, för jag har ingen som helst ork till att röra mig just nu känner jag.
Kroppen värker, skallen dunkar, och de är alla jävla fel just nu känns de som.
Och som pricken över i:et, så har jag fortfarande svin jävla ont i mitt knä så jag knappt kan gå.. Eller de har blivit bättre, men de gör fortfarande ont som satan. Orkar inte de just nu.
Men jag ska inte klaga, för jag har enda haft kul hela helgen!
Kan inte annat än älska livet, och jag är världens lyckligaste!


Älskar dig hur mkt som helst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback