Mysmode

Har nu landat här efter att ha käkat pannkakor.
Sen jag kom hem har jag hunnit hänga maskinen som mamma hade varit snäll och startat, asså har jag slängt in en ny. Skulle även hjälpa mamma att göra pannkakor, och jag är verkligen ingen kock, för min pannkaka vart misslyckad så mamma slängde den (a)
Blir heller ingen träning ikväll, så ska försöka göra bort lite skolarbeten tror jag.
Asså ska jag städa upp i mitt rum eftersom jag aldrig orkade gör de igår kväll. 
Ska även försöka mig på att träna lite på egenhand, känner verkligen att jag måste börja ta tag i de här med att träna, börjar vara alldeles för lat för att ens överhuvudtaget röra på mig...

kvallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback