Lycka

Denna dag började med att vi vaknade kring halv 9 eller något. Då sattes tv:n på ett tag, men eftersom de inte gick nå bra program gick jag ut och hämtade nån film som vi låg och slö-tittade på, medans vi pratade.
Sen vid 11 kom pappa in och sa att de var serverat hamburgare ner i köket, vi krigade oss upp ur sängen och gick ner och tryckte lite hamburgare. Sen gick vi upp och la oss igen, fortsatte se klart filmen, sen vart de en ny film. Och vid 1 halv 2 någon gång somnade vi båda två och vaknade väl till liv igen vid halv 3 nån gång tror jag.
Och nu har Älsklingen farit, så nu sitter jag här i min ensamhet och dunkar musik som vanligt.
Kommer bli en lugn kväll för mig ikväll! :)
JAG VILL HA SOMMAR NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback