Kvällens sista ryck

Springer nu runt som en yr höna och letar allt som ska packas för helgen. 
Och de känns som om jag inte hittar hälften av allt som ska med, men de kanske kan bero på att mitt rum fortfarande är ostädat och de är saker jävlart överallt?! Men jag ska packa klart nu, sen ska jag springa in i duschen. Och innan jag somnar ska jag försöka ta tag i att städa upp lite också. Annars kommer nog min mor att döda mig imorgon när hon inser att jag inte städat....
Hoppas iallafall att alla får en bra helg!
Hoppas även att jag själv får de, även fast ingenting är planerat än. Förutom hockeycupen på lördag! :)
Vad skulle jag vara utan er?
INGENTING!
Ni betyder allt för mig! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback