HOME

Nu är jag då äntligen hemma. Eller har egentligen varit de i nästan en timme nu.
Vi hade bara 3 lektioner på skolan idag, men de kändes verkligen som fler, men krigade mig igenom dagen. Huvudvärken är då nu tillbaka igen, eller den kom tillbaka på skolan och jag trodde bokstavligen att jag skulle dö.
Sen jag kom hem har jag inte hunnit göra mycket alls, har visat mamma dom nya byxorna jag köpte idag, sen har jag bara suttit i soffan och degat typ.
Kvällen kommer bestå av att städa mitt rum som ser ut dom ett bombnedslag.
Asså måste jag försöka prata med Per om hur de blir i helgen med allt, så jag vet vad jag ska packa osv.
Och efter jag har snackat med han, så har jag lovat Frida att slänga iväg ett sms till henne om hur vi ska göra.
Sen blir de nog se lite BB också! :)
Världens bästa hund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback