Fredaaaaaaaaaaaag!

Har varit hemma ett tag nu, har hunnit prata massa skit med mamma osv.
Efter skolan följde hann jag träffa PerAndersson en snabbis på skolan för att han skulle hämta Emma, och då vart de snack om vad som händer ikväll, och då blev de bestämt att han och Emma ska följa på bio ikväll. Blir att se En gång i Puket! Efter de så följde jag Jennie hem en stund i väntan på att Per skulle sluta. Vi hann gå ut med deras söta små hundar, sen vart de massa babbel inne på Jennies rum. Sen vid tio över 2 gick jag och mötte Älsklingen och vi rullade hemmåt.
Nu står han i duschen, och jag känner lukten av mat, och insåg just hur hungrig jag faktiskt är, för maten på skolan smakade bokstavligen skit idag! Så jag hoppas verkligen att pappa är snabb hem från jobbet idag!
Efter maten blir de nog en snabb-dusch för mig del.
Sen blir de nog bara mys med pojken innan vi börjar dra oss in mot stan för att träffa dom andra. Känner att denna kväll kommer bli extremt jävla braa!!
Hoppas även att resten av helgen blir de. Men så länge den spenderas med min fina pojke så kan den inte bli annat än bra. ♥
De finaste som finns i mitt liv! 
Älskar dig mer än ord kan förklara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback