16 Februari

Har engelska och sitter med finaste Lydia & Felicia!♥
Håller på och ska skriva klart talet som ska redovisas vecka9.
Ikväll blir de att städa upp i rummet som ser ut som ett bombnedslag, asså ska jag fortsätta tvätta eftersom jag bara hann med en maskin igår kväll.
Och de låter som att de blir Vattenmix med tjejerna ikväll också.
Inget är bestämt än, men skulle faktiskt vara kul, träna är liksom aldrig fel.

Tycker även att de kan bli fredag nu, för jag längtar som fan efter pojken min.
Vi har dock fortfarande inga speceillt planer för helgen, men de låter iallafall som att de inte blir nå fjällen i helgen. Känns skönt men enda inte. Men blir kanske bio imorgon kväll. Men som sagt inget är bestämt ännu, måste prata med han ikväll! :)


randombild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback