Inte en jätte bra dag

Kan väl inte direkt påstå att detta varit en toppen dag?
Började med att jag var jätte trött imorse, så gick upp lite senare än planerat, därför ingen frukost, och därefter de pissiga humöret också. Och eftersom de var jävligt äcklig mat på skolan så blev ju inte direkt humöret bättre efter lunchen heller, och huvudvärken gjorde sig kompis med mig. Vilket gjorde att mitt humör sjönk ännu mer, så idag har jag mest varit sur och bara allmänt jävla less på allting.
Hoppas att morgondagen blir bättre.
 
Kvällens planer är väl att försöka städa upp i rummet om jag hittar orken till de. Annars blir de nog att bara mysa ner sig i sängen och ligga och glo på tv hela kvällen. Huvudvärken är fortfarande min kompis, och humöret är fortfarande i botten, så jag kan då konstatera att detta varit en skit jävla fitt dag!
Så ikväll ska jag försöka göra en tidig kväll och hoppas på att jag vaknar upp med ett betydligt bättre humör imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback