You are my star

Nyss hemkommen från våran lilla tripp till Glommers. Fick köra hela vägen dit, och de gick hur bra som helst, höll mig på vägen hela vägen! De blev dock inget bilköp.. Men vi hade kul enda. På vägen hem, for vi förbi Österjörn och hälsade på Svenne, en kompis till pappa! Sen for vi även för bi Fjällboda och kollade på gamla stugan, och den såg sig lik ut. Och nästa stopp efter stugan vart Kåge för att käka, och gode hungrig var jag, de blev ett skrov, fyfan va gott. Nu ska jag nog bara slappa resten av kvällen, bara sitta här eller lägga mig framför tv:n och slå igång någon bra film eller något sådant, känner mig på tok för lat för att orka göra någonting vettigt ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback