JobbJobbJobbJobb

Har nu varit hemma ett tag efter en heldag med jobb. Gick riktigt bra, fick fort upp ett bra tempo så allt rullade på väldigt fint.
Även fast jag var sliten som ett djur imorse när väckaren ringde, sov inte speceillt bra inatt, låg och grubbla och fundera lite för mkt, och jag kom fram till att jag aldrig har varit såhär kär i någon i hela mitt liv. Utan finaste skulle jag inte klara mig.
Hursom ikväll blir de att duscha och packa, sen bara ta de förjävla lungt, och sova tidigt, vill ha måndag NUNUNU, vill bara till Bastu och kramas med min pojke, bara av att tänka på han så får jag tårar i ögonen, jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. Tur de snart är måndag iallafall.
Kort dag på skolan imorrn också och de känns jävligt skönt. Så direkt när vi slutar imorrn drar jag till bastu för att spendera min valborgs där. Och jag tror inte den kan bli annat än KUNG och hur underbar som helst!
De absolut bästa som hänt mig! 
Älskar dig så sjukt mycket älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback