Home

Har nu landat på hemma plan igen efter en sjukt bra gårkväll! Okej, på slutet blev de väl lite kaos men sånt man får ta, och de löste sig ju till vissdel, resten löste sig imorse när vi vaknade.
Vi har även hunnit med en tripp till Norsjö idag. Annars har vi bara legat hemma i sofforna och degat hela dagen. Kändes förjävligt när jag stog på tågstation i bastu nu ikväll och gav Finaste en "hejdå" kram för att jag skulle hem, jag vill inte jobba imorrn, jag vill bara inte. Jag vill fortsätta ligga i bastu och bara slappa hela dagarna. Bara vara där med min andra halva, och bara få rå om honom. Saknar han som fan redan nu. Vill ha MÅNDAG NUNUNUNU!!
Du gör mitt liv värt att leva älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback