<3

Gårdagen blev sjukt bra, vi for ut och körde skoter med Nils och Ebba. Efter de vart de xbox-spelande i massor. Supergod mat. Ännu mer xbox-spelande. TV-tittande. Sen kom Thomas, och strax efter honom kom Jonas. Vi satt först och kollade skotrar på blocket. Sen for vi in till stan för att pojkarna skulle köpa snus. Så jag passade på att köpa Cola. Sen var vi bara ute och körde, och dunkade musik. Var hemma vid tjugo i 12 kanske. Då satte vi oss och spelade xbox. Somnade kring kvart i 2 någongång.
Idag blir de hemgång för min del. Känns tråkigt att måsta lämna Älsklingen. Men som tur är så ses vi snart igen.
Och jag hoppas att pappa kommer och hämtar mig, orkar verkligen inte åka buss hem....
Per å Thomas ni är bara för söööta!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback