everything will be fine, but they will leave scars

Man försöker visa sig stark utåt och vara glad,
när man i själva verket gråter inombords,
man skrattar och ler för att alla andra är glada,
fast man vill egentligen,
men de går bara inte,
rädslan för att förlora dig helt är hemsk,
bara tanken på de gör mig tårögd,
du betyder för mkt för mig för att jag bara ska kunna glömma allt de här,
de kommer ta ett jäkla bra tag för mig att släppa,
du finns i mina tankar varje sekund som går,
de är du som får mig att kämpa,
du som får mig att orka kliva upp ur sängen på morgonen,

De går inte beskriva med ord hur mkt jag saknar dig!
hoppas att allt de här är över snart,
och jag får mig att inse hur mkt du betyder för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback