måste bara säga att malin är helt otrolig!

Den finns många människor här i livet som betyder mkt för mig, men de finns en som alltid har betytt mkt för mig och som alltid kommer göra de, en som alltid lyssnar och finns när man behöver prata, nån som alltid är positiv och glad, och nån som säger ifrån när hon tkr att något är fel, sånt som uppskattas! hon är den mest underbara person som finns i hela världen, går inte beskriva mer ord hur fin hon är, eller hur mkt jag älskar henne!
för mig är du guldvärd gumman, och ett liv utan dig skulle fan inte gå! (L)
Tillsammans klarar vi allt!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer
Malin säger:

love to you bejby!!<3

2011-11-25 | 16:36:48
Bloggadress: http://wiklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback