yey

Nu är de typ bara 40 min innan linneas väckare ringer, och ca 1 och en halv timme kvar innan johan martin o sanna kommer, jag o martin som skulle dygna tillsammans, vara sociala hela natten ändå tills linnea vakna, tror ni han klara de? nej han faila för typ 5 min sen, då skrev han godnatt! hhaahah vilken mes han är! han kalla mig mes när jag ville sova för typ en timme sen, men nu gör han likadant sicken dum unge!

nej jag funderar på att sova jag också egentligen,
men tkr de är rätt ovärt att sova när de inte är länge kvar nu!
men jag kan erkänna att jag börjar se dubbelt :p


Kommentarer
Bee säger:

sV; haha aa :)

2011-01-05 | 02:38:05
Bloggadress: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback