ojdå,

tror de är någon här som har vänt lite på dygnet?;)

hur som helst har min kväll varit hur bra som helst,
eller ja hela dagen har varit hur bra som helst,
de är ju helt klart för att jag är i boliden,
dagen har tillbringats med johan martin linnea och sanna,
och sen for jag johan martin o linnea in te stan för att köpa cola,
körde alltså sex mil för en cola, men de blev inte riktigt bara en cola, blev ett besök på krysset också!
där vi träffa lovisa och victor!
sen for vi även till rebecka och hälsade på henne!
sen när vi skulle fara tillbaka till boliden igen, vem tror ni inte somna och sov hela vägen hem igen? jo jag såklart!
kanske därför jag är vaken nu? nja skulle inte tro de va!
kommer nog inte bli att sova heller, hihi eller linnea sover som en stock nu!
medans jag sitter och är social me martin på msn, ingen av oss verkar ha tänkt sova inatt,
de skulle behövas egentligen men, för om ca 5 timmar ska vi upp, för då ska vi in till stan, johan ska köra nån bil på skroten, och jag linnea martin o sanna ska följa!
börjar känna att jag är lite små trött, men jag ska fanimig inte sova! så enkelt är de bara, ska försöka hålla mig vaken hela natten, får väl hoppas att martin hjälper mig :)
nej nu orkar jag inte skriva nå mer, känner att de här blev ett jävligt långt inlägg, nog längsta för mig på jävligt länge skulle jag kunna tro ;D

hihi godnatt folket!
kanske slänger in ett inlägg till senare om jag orkar ;)



får bli en bild i repris!





Kommentarer
LIVET PÅ TENERIFFA säger:

gott nytt år;) lite sent hihih



är allt väl med diig??

2011-01-05 | 01:41:29
Bloggadress: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback