Oj va de va länge sen jag skrev...

har inte haft lust eller ork att blogga på senaste tiden,
har inte vetat va jag ska skriva eller ngt, så därför har de inte blivit ngt inlägg...
Igår var de ju som alla vet nyårs,
spenderade hela förmiddagen och eftermiddan hemma,
drog till karro vid 4 kanske?
sen tog jag halv 6 bussen till stan,
där jag mötte my och robin, sen kom även emil o gjorde oss sällskap,
blev först att vi satt på max o dryga ett tag, sen gick vi hem till robin o såg film,
sen blev de att vi gick tillbaka till max för robin blev hungrig eller va de nu va ;)
sen tog jag o my tio i tolv bussen hem,
då träffa vi jimmy, så vi smällde lite raketer me han, sen gick vi hem te han o satt o dryga där ett tag,
sen träffa vi rille också, mkt trevlig kväll må jag säga!
men sent som fan blev de då iallafall, sov hos my, och vi somnade väl kanske typ 06.00 i morse?
och vaknade typ 10 ;o så jag har väl som varit lite små trött idag,
men nu har jag som börjat bli pigg, så de blir nog ingen tidig kväll som jag sa i morse när jag vaknade :$
robin xD
och jag, de är dom enda bilderna jag har sen igår...
och de sög faktiskt..
hade velat ha några fler iallafall..

Kommentarer
Netty♥ säger:

sv' gör du då? :)

2011-01-02 | 11:22:04
Bloggadress: http://www.nettys.se
Netty♥ säger:

sv' samma :)

2011-01-02 | 14:25:48
Bloggadress: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback