fysatan säger jag bara

är på lan i boliden, har inte blivit så mkt sova, jag somnade på tangentbordet en stund i natt,
sen somnade jag i soffan typ 7 i morse o vaknade för ett tag sen,
men de va inte så otroligt jätte skönt att dela soffan med nån, en 2-sits soffa dessutome,
men de funkade, viktor sov gott iallafall, han sover fortfarande tror jag, tyckte synd om han när martin o alla började jävlas med han, för han är nog rejält bakis idag om vi säger så...
menmen,
nej nu tror jag fan att jag ska gå o få nå mat i magen, börjar känna mig rätt hungrig ;D


världensbästa<3

Kommentarer
emelie säger:

svar: hihi jaa :)

Allt bra med dig idag?

2011-01-29 | 11:33:42
Bloggadress: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback