dålig uppdatering jag vet!

har varit jätte dålig på att uppdatera jag vet, men har inte haft så mkt att skriva om och jag har inte direkt haft orken till att ta mig tiden att blogga heller, men ska försöka komma igång nu igen!
just nu sitter jag och farkle på facebook men lovisa, vi har inget bättre för oss, fast hon är lite små arg för att de går så dåligt för hon(A) men nu har hon börjat lära sig så de går bättre o bättre ju mer vi spela ;D
kommer nog bli kvar här hela kvällen... får väl se vad som händer..
skriver kanske mer senare, eller så återkommer jag i morgon!
Lovisa(L)

Kommentarer
my säger:

Sv: men haha xD

2011-03-09 | 12:09:26
Bloggadress: http://myranwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback