Underbara söndag!

Denna dag har varit hur bra som helst, vaknade vid halv 11 och gick då upp och åt lite så jag hade något i magen, sen klädde jag mig och begav mig till håkan för lite skruv o Golfen! Sen drog vi in till stan och for på Shell och köpte korv och dricka, fyfan va gott!
Sen vid halv 5 var jag hemma och då klädde jag granen med mamma, vid 5 kom finaste karro förbi och vi satt och prata om allt mellan himmel och jord som vanligt. Vid 6 någongång gick vi upp till henne för att vänta på henns skjuts till stan. Sen fick jag skjuts hem, så jag slapp gå i allt slaks och bli ännu blötare om fötterna än vad jag redan var, hatar detta jävla slaskväder!
Nu ska jag väl sitta här ett tag, sen gå och duscha, sen krypa ner i sängen och slå på någon bra film!
kan inte annat än älska denna Söndag!
Finaste karro! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback