Rock N´ Roll

Gårkvällen blev en bra kväll, den spenderades först med karro och elin, vi satt och fika o snacka massa skit, ja kanske inte bokstavligen då men ni fattar..
sen styrde jag och karro stegen mot amanda där de blev ännu mer snack,
vi drog oss sen mot konsum, där jag också drog mig vidare på andra äventyr, promenerade mot johan och robert som festade hos robert, va ba tänkt att de skulle vara en rökpaus med johan, men de slutade med att jag följde med in och dunka musik osv..
sen vid halv tio drog vi oss mot bussen för dom skulle inte te stan på korgen, och jag hem å lägga mig, min skalle dunkade värre än någonsin och jag va trött som ett CP... och jag tänkte att jag måste vara pigg idag när jag och världensbästa syster ska på mellandagsrean och shoppas loss! :)
my life would suck without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback