LoveLoveLove

Sitter här och halvsover efter lite för få timmars sömn,
blev bio igår med karro och tim, efter bion körde jag och karro lite snöbollskrig, och hjälpte en vän hem efter en lite för hård kväll, kom väl in innan för dörren vid halv 1, men kom inte i säng försen ett någon gång.
Blev en mysig natt med massa mys, världens bästa kom och sov med mig :$!
och vi låg och prata och tjollra på ett bra tag innan vi somande, så vi somnade väl vid 2 halv 3 någon gång kanske.
men mysigt var de iallafall, så jag klagar då inte :]
blev väl väckt av väckaren vid 8 halv 9 någonting första gången, sen lyckades vi somna om båda två till typ halv 10,
men då vart vi tvugna att gå upp..
så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att karro ska vakna till liv eller ngt :]!
ego..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback