LOOOOOOOOOOOOV!

Nu har vi äntligen fått jullov, känns hur skönt som helst, men inte lika taggad på att plugga under lovet.......
hursom helst så kom jag just hem efter en värdelös dag på skolan, hade lika gärna kunnat ligga hemma och sova ist för att fara dit.. hände ju endå inget, vi åt frukost, fick massage och såg film, helt jävla värdelöst!
nu ska jag iallafall ta tag i att slå in alla julklappar som jag inte har orkat slå in än, asså måste jag städa mitt rum som ser förjävligt ut, saker och kläder överallt, kommer ta resten av dagen och kvällen att få ordning i röran, känner mig väldigt taggad, kommer nog sluta med att jag somnar på golvet (a)
jag och jonna är bara för söta ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback