tråktråktråk och ännu mer tråk...

här är de lika dött som ja jag vet inte riktigt vad, händer inte ett jävla skit,
johan o martin har iallfall planera att vi ska köra burträskbingo krig halv 1!
känner taggen men enda inte, för de är så satans kallt ute så man skulle kunna dö när man är ute..
har bara min skinnjacka också, och den är ju inte speceillt varm..

känner mig inte ens trött,
och de tycker jag är lite smått konstigt,
eller asså när jag sitter o skriver en hel massa som typ nu, då blir de lite suddigt och de är som om allt flyter ihop me varan efter ett tag, men kämpar jag så klara jag av de! hihih
har även börjat få jävligt ont i ryggen av denna jävla trästol som jag sitter på, de är inte speceillt bekvämt om man säger så.. nån som vill byta kanske? (a)

martin kommenterade just " jävlar vad du skriver "


får bli en till randombild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback