Ojoj satan så dålig uppdatering!

Oj här skrivs de då verkligen inte ofta..
kanske dagt att försöka ta tag i skiten o börja skriva lite då o då kanske..
just nu är jag då iallfall på lan i boliden,
händer väl inte så jätte mkt just nu.
sitter väl mest här o uggla eller gör nå annat skit,
kanske dags att gå ut på en rök igen?
fast enda så rökte jag typ nyss...
men vafan, har man lite o göra så har men väl ;)

ska försöka att vara vaken ett himla bra tag till iallfall,
ska då vara vaken längre och mer den här gången än förra lanet, för då sov jag då en hel del,
och de ska inte uppresas denna gång :)

nej nu ska jag ta o göra nå vettigt tror jag!
skriver mer sen=)


T(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback