Laaaan

de händer inte mkt på detta lan just nu alltså,
dom flesta sover, är bara ett fåtal som är vakna,
bara jag och johan som sitter vid datorn men cassie sanna och nina sitter i soffan brevid oss och babblar på om en jäkla massa skit som man inte orkar lyssna på (a)
ingen som är social på msn fb eller på sms... tror fan att alla har dött eller ngt.. fan va hemskt enda!

jag är fortfarande trött men enda inte,
ska försöka hålla mig vaken tills jag iprincip däckar på tangentbordet..
de gjorde jag förra lanet, men då stoppa dom ostkrokar i näsan på mig..
tur att ingen är vaken nu, så då finns de ingen som kan göra de på mig ;D hihi

har as ont i ryggen, tror jag ska tvinga mamma eller pappa att massera mig sen när jag kommer hem.
ohh shiit nu börjar all text flyta ihop,
kan kanske bero på att jag suttit vid datorn i princip i nästan ett helt dygn i sträck ;o
de kan nog inte vara nyttigt tror jag...


kan jag hålla med om i vissa lägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback