staaan..

Gick en snabbis på stan idag efter praktiken,
väntade på mamma, orkade inte åka buss hem,
och hon skulle ändå göra ngt ärende i stan, så jag väntade på henne :)
sen for vii på solbacken och handlade lite,
och på ungefär 40min sätter jag mig på moppen och kör mot stan,
ska hämta älsklingen på jobbet<3
lovade honom de idag,
de är kallt, men de spelar ingen roll, kan ha varma kläder på mig(a)
är ändå sista dagen jag kör moppe i morrn, för sen ställs den av :D
känns ändå skönt,
är så himla kallt att köra nu så jag åker hellre buss om jag ska nån stans :)

nej nu ska jag gå och göra mig klar,


justja, denna fick jag med mig hem idag!
99kr på HM!
är super nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback