mitt liv är underbart!

sitter här i min ensamhet och lyssnar på mina nya låtar som malin skickade idag ♥
sitter och tänker på hur fruktansvärt bra mitt liv är just nu!
de var nog länge sen jag mådde så här bra, och när jag tänker efter så är de väldigt länge sedan!
och de har jag alla fina och underbara människor i mitt liv att tacka för! ♥ ni vet vilka ni är!
jag är så otroligt glad över mitt nya liv,
om ni tänker tillbaka, och tänker hur jag var typ i vintras? :s
enligt mig själv har jag förändrats, eller jag jag mår då mycker bättre nu iaf!
jag vill aldrig förlora detta underbara liv!


Ignorera bilden tack!

Kommentarer
viktoria säger:

Härligt och höra! :) Allt bra här med.

2010-09-12 | 20:23:36
Bloggadress: http://fnioett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback