Hoppas du mår bra nu!

Jag hoppas verkligen att du mår bra nu, när du har fått tre personer att må dåligt den här veckan/helgen, du har fått mig min pojkvän och min bästa kompis att må dåligt! jag tycker verkligen att du ska ta och tänka efter vad du egentligen har gjort? vii har inte gjort något större fel enligt mig, vii hade helt normala liv ändå tills du kom in i bilden och rubbade på dom! jag har haft de hur bra som helst, jag gillade dig, du var en skit bra kompis! har alltid tyckt om att vara med dig, ändå tills jag fick veta vad du gjort, visst jag tror dig inte med de hör fan inte hit nu! jag är så himla less på dig och din falsk het så de går fan inte dit en till! du har redan gjort tillräckligt! du har förstört något som du aldrig kommer att bli förlåten för!

de värsta jag vet är när folk ska gå runt och vara stolta för något som dom gjort, men som dom fan inte förtjänar! och de du gjort de är fan helt ofattbart.. jag fattar fan inte hur du kan ha samvete till att göra ngt sånt här, du anar fan inte hur ledsen du gjort mig, jag trodde fan jag kunde lita på mina vänner? men jag måste ha haft jävligt fel när de gäller den saken!
jag älskar min pojkvän och jag älskar min bästa vän! är de ngt fel med de? måste du då kommer och förstöra hela mitt liv? genom att gå rung och ljuga och hitta på ngt som inte ens är lite sant?
jag blir så himla ledsen så de går fan inte dit en till! jag trodde verkligen inte att en människa skulle kunna ha samvete till att göra ngt så ont mot någon som inte ens gjort dig ngt?

jag hoppas verkligen att du kommer inse vilket jävla misstag du gjort, och jag hoppas verkligen att du inser hur dåligt du har fått mig må, du har förstört så himla mkt för mig nu, jag hoppas verkligen att du kommer få dåligt samvete en vacker dag, och att du kanske kan komma och säga förlåt för de du ljugit om, jag hoppas verkligen de! men jag kommer ändå inte förlåta dig för de, men en sak är säker, att du finns inte i min skalle längre, hur mkt du än säger förlåt så kommer vi aldrig bli vänner igen!

jag hoppas du förstår att jag aldrig kommer bli hel igen efter de jag fått veta, men även om du aldrig kommer erkänna att allt du sakt är en lögn, så älskar jag min pojkvänn lika mkt ändå! han är mitt liv, jag älskar honom! och även om de är så att du är så kär i han så att du måste göra en sån här grej, kan du ju förfan räkna med att han börjar tycka om dig mindre och mindre för varje dag som går! du förvärrar bara för dig själv lilla vän!

jag hatar dig och kommer alltid att göra!

du har gjort ett stort hål i mitt hjärta!
och jag kommer få leva med denna sorg resten av mitt liv!
jag orkar fan inte med dig och dina duma påståenden längre!
du är fan körd, du är raderad helt och håller ut mitt liv nu!

hoppas du är nöjd med de du ställt till med!

Kommentarer
Emelie säger:

Usch, dedär lät inte bra..

2010-09-07 | 21:26:51
Bloggadress: http://saraelinemelie.blogg.se/
Sara säger:

sv; ALDRIG:O Hallå? Det är mycket värdare med en iphone ;]

2010-09-07 | 22:07:21
Bloggadress: http://lillsaaring.blogg.se/
moa säger:

helt okej med mig, med dig då sötnos?

verkar inte så bra av inlägget att döma? :/

2010-09-07 | 23:08:52
Bloggadress: http://mmooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback